Активные темы · Участники · Правила форума · Поиск по названию ·  

Страница 1 из 11
Архив - только для чтения
Модератор форума: Stalker, rn21 
Форум » Meizu M2 mini » Помощь новичкам » Удивительное устранение проблемы (Рекомендации продавца и пути решения.)
Удивительное устранение проблемы
YuryFДата: Вторник, 22.03.2016, 22:37 | Сообщение # 1
Новичок
Группа: Новички
Сообщений: 2
Репутация: 0
Телефон: meizu m2 mini
Статус: Offline
У меня не было интернета на G и 3G. И обрывалась связь при работе с интерненом на 4G. ОБ этом в моей первой записи.

Beeline.Тариф "Все за 200" Чебоксары. Установлена одна симка во 2 слоте (ближе к корпусу). Второй слот пустой.

1. рекомендация китайского продавца. dear Yury
really sorry to hear that
pls try to do factory reset and see if it works
wish you a nice day
Rita-eternal team

Мои действия Settings-> phone->Storage->Factory reset to reset the phone.
Не помогло.
2. рекомендация продавца
dear Yury
pls try to update your phone by below link, we have attached the steps as well:
pls update your phone by below link:
http://yunpan.cn/OcFzcnpbJMxxp7 password: 2ddc pls download this file first.
and follow the below steps:
1. first, pls turn on your phone, copy or delivery the "ant" document to your phone.
2. connect the wifi, log in the Miezu account, open the root authority, waiting for the restart. After restart, log out the Meizu account.
(notice): you can use the Meizu account that provided by us: ET2015, password: et111000. or you can apply the account by yourself. but remeber do not binding your phone. you can open the setting, click the second picture, click---log in the account, after log in, click the "user", then click the downmost "system authority", log in the password, then your phone will be restart.
3. open your phone "USB debug mode", then connect with the computer, copy the "Kingroot.apk" to your phone, and install the "Kingroot.apk", then return to the dest, click the "repair.
4. operate the "read devices", then click the "double click to update. bat", then start to update, during the update, pls click the "authority" on your phone.
notice: on this step, sometimes the phone won't appear the "authority", that means the phone didn't connect well, you can disconnect the phone from the computer, then reconnect, until it shows "authority"
5. after the update, pls restart the phone, then it will appear the operate interface, pls cancel the first system updating, choose the second wipe data. click the "start", then the phone will be restart, then turn on the next step, then your phone will be finished update.
you can refer to the below video.
http://v.youku.com/v_show/id_XMTM3NzQxNDkzNg==.html
wish you a nice day
Rita-eternal team

Однако не было времени для выполнения алгоритма.

Но сегодня перешел на тариф "Все за 300" И проблема самоустранилась!!!!

Выводы. 1. Проблема создана Билайном.
2. Переходя на другой тариф, вам меняют еще что-то.
 
Форум » Meizu M2 mini » Помощь новичкам » Удивительное устранение проблемы (Рекомендации продавца и пути решения.)
Страница 1 из 11
Поиск: